loading...

آشنایی با تجهیزات نظافتی صنعتی

بازدید : 1
شنبه 22 ارديبهشت 1403 زمان : 10:39

شستن خرقه با دست یکی کسل‌کننده‌ترین امور برای خرید لاندری بخش اعظمی از ما میباشد. درین قسمت قصد داریم شمارا به طور گام به گام با شستشوی دستی آشنا کنیم تا این روند را به صحت و در کوتاه‌ترین فرصت ممکن ایفا دهید.

مجموع جامه‌ها دارنده تگی می‌باشند که روش شستن درست بر روی آن درج شده میباشد. اعتنا داشته باشید که چنانچه مندرج میباشد، صرفا کم آب‌شویی خواهد شد، هیچوقت آن را به طور دستی نشویید.

از لگن منزه به کار گیری نمایید

در‌صورتی‌که قرار میباشد خرقه را باطن لگن و یا این که سینک و حتی وان گرمابه بشویید، عالی میباشد مسلما پیش از استارت شستشو از پاک بودن آن مطمئن گردید. چون لکه آن ممکن میباشد جامه را حاد نماید.

دمای آب و شوینده

هنگام شستن خرقه به طور دستی می بایست از آب سرد و یا این که ولرم استعمال نکنید و هیچ وقت دمای آب نباید فراتر از ۸۵ مرتبه سانتیگراد باشد، چون این مساله رنگ دادن خرقه و جراحت به الیاف پارچه را پیرو خواهد داشت.

آب کشی جامه

درین مرحله تلاش فرمائید با آب پاک مواد شستشو بیسون صنعت را از روی خرقه تمیز فرمایید، برای این عمل خوب میباشد به آرامی خرقه را باطن آب پاک قرار داده و فشار دهید تا کف از آن جداگانه خواهد شد. هیچ وقت جامه را نچلانید.

بازدید : 5
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 زمان : 10:38

همانگونه که گفتیم بعد ها لاندری روم با اعتنا به متراژ خرید لاندری و نیاز هر منزل میتواند از یک کمد دیواری خرد تا یک اتاق بدون نقص تغییر و تحول نماید. فضای لاندری روم قادر است مشمول مفاد ذیل باشد :

محل قرارگیری ماشین لباسشویی و کم آب کن
فضای کم آب کردن و معلق کردن خرقه ها
محیط خرقه های آلوده
فضای حفظ از گونه های شوینده ها
فضای اتو کردن جامه
محیط محافظت از ملحفه ها و حوله ها
فضای ابزارها و وسایل نظافت خانه
که موردها بالا را قادر خواهیم بود به طور غیر وابسته تحقیق کنیم.


کاربرد لاندری روم در چیدمان منزل
ماشین های لباسشویی در لاندری روم
در کل ماشین لباسشویی مهم‌ترین نصیب لاندری روم میباشد. پس فضایی که برای رختشویخانه در حیث میگیرید مسلما بایستی شیر ورودی آب، خروجی برای شلنگ تخلیه و پریز برق داشته باشد. همچنین خوب میباشد که کف این دور و اطراف عایق رطوبتی و کفشوی برای مورد ها اضطراری داشته باشد و قابل نظافت باشد. ماشین لباسشویی بیسون صنعت های استاندارد حدود ۶۰ سانتی متر پهنا و ۶۰ سانتی متر عمق دارا‌هستند و این دستکم مقدار فضایی میباشد که شما برای لاندری روم احتیاج دارید.


برای هر ماشین لباسشویی دستکم به ۶۰ سانتی متر دور و اطراف نیاز دارید.

بازدید : 12
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 11:44

لاندری روم یکی‌از مهمترین بخش‌های منزل میباشد. این خرید لاندری نصیب به عبارتی جایی میباشد که قرار میباشد وسایل ما تروتمیز و منظم شوند و مثل پشت‌صحنه معاش ما میماند. زیرا در‌این اتاق جادویی میباشد که خرقه‌ها، ملحفه‌ها و … پاک و کم آب گردیده و برای به کارگیری دوباره مهیا میشوند. نو در خیلی از منزل‌ها لاندری روم با گرمابه یکی از میباشد و همین مورد منجر می‌گردد که التفات دکورا سیون آن دوچندان گردد. معمولاً اکثر ما هنگامی مشاجره چینش می گردد، واپسین قسمتی که به آن فکرمی‌کنیم درب آنجاست؛ اما می بایست بیان‌کنم در لاندری روم یکی‌از نصیب‌های اصلی پیاده سازی و دکورا سیون این بخش حیاتی منزل میباشد.

در شرایطی‌که ویدئوهای ترند گردیده اینستاگرام درباره دکوراسیون لاندری روم و تعیین حوله‌های یک دست، ظروف ماده های شوینده و … را چشم‌اید و تماشای آنها حالتان را عالی می‌نماید، این نوشته‌ی‌علمی را هم بخوانید تا با ۱۰ ایده برای پیاده سازی در لاندری روم آشنا گردید.


صرفا کاربرد لاندری روم‌ها قرار دادن ماشین لباسشویی، ماشین کم آب‌شویی و تلنبار کردن خرقه‌های آلوده در آنان وجود ندارد.

خیلی از لاندری روم‌ها نقش انباری را هم دارا هستند که از آن برای محافظت شوینده‌های گوناگون و … استعمال می شود. در صورتی لاندری روم شما هم همچنین میباشد، شایسته ترین تعیین برای در لاندری روم، درهای کابینتی میباشد.

این درها یک گزینش چندمنظوره میباشند که بیسون صنعت می توانید از آنان هم برای نهفته کردن فضای لاندری روم و هم به‌تیتر یک کابینت برای حفظ وسایل استعمال نمائید.

شاید این درهای کابینتی نسبت به بقیه درها فضای بیشتری را بگیرند، البته نقطه قوت آن ها هماهنگی ریلکس‌خیس با بقیه بخش‌های منزل و به کار گیری حداکثری از فضای لاندری روم از کف گرفته تا سقف میباشد.

بازدید : 9
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 زمان : 12:36

در جواب به پرسش لاندری چیست ؟ یا این که لاندری یعنی خرید لاندری چی می قدرت اعلام کرد لاندری به معنای خشکشویی و لاندری روم (Laundry Room) به معنای مکانی برای شست و شو یا این که به عبارتی رخت پر نمک منزل میباشد که با تیتر اتاق لباسشویی نیز شناخته میشود. همان طور که گفته شد در منزل های کهن اکثرا یک فضای این چنینی داشتند و معمولا هم از تحت زمین برای این عمل به کار گیری می کردند. در قبلی این جای ها در منزل محل شست و شوی خرقه چرک آلود ها و یا این که پارچه های متفاوت مانند پرده ها بود اگرچه اتاق لباسشویی فقط محصور به منزل نمی‌شود و همه هتل ها و یا این که مریض‌خانه دارنده این دور و بر می‌باشند و جستجوی مطالبی با تیتر های لاندری درمان‌گاه چیست؟ و وظایف لاندری در هتل یا این که لاندری در هتل چیست مکان تعجب ندارد.
در طی های قدیم معمولا صرفا یک ماشین خرقه شویی درین اتاق ها قرار داشت و به‌تدریج پس از سپری شد یکسری سال ماشین کم آب کن هم به‌این اتاق افزوده شد و خبری از پیاده سازی و دکورا سیون های امروزی عدم وجود ولی مدرن مفاهیمی مانند گونه های سبک لاندری روم ، بعدها استاندارد لاندری روم ، پیاده سازی لاندری روم خرد با دقت به پیشرفت معاش شهر نشینی و به کار گیری بیشتر از لاندری روم در سوئیت التفات بالایی داراست.

یکی‌از نکات اصلی در این جا ها طراحی صفحه آن میباشد. این که با اعتنا به فضایی که در چنگ دارید چه گونه اجزای مهم را جایگذاری نمایید. افزون بر آن، خواهان زیبایی و کاربردی بودن دکورا سیون میباشید. اجزای اساسی که در هر اتاق لباسشویی بایستی باشد عبارتند از: ماشین های خرقه شویی و کم آب کن، میز اتو و اتو.

عالی میباشد محل نصب طوری باشد که دسترسی بیسون صنعت به پشت ماشین لباسشویی به راحتی قابلیت و امکان‌پذیر باشد تا برای اعمال تعمیرات احتمالی آن نیازی به جابه‌جا کردن نباشد.

بازدید : 11
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 12:54

بعد ها لاندری روم را می اقتدار باتوجه به فضای کافی برای خرید لاندری ماشین های لباسشویی و کم آب کن گزینش کرد البته در حالتی که آن دور و اطراف گران قدر خیس باشد می قدرت تجهیزات و امکانات بیشتری را در آن قرار بخشید؛ اما چنانچه این گوشه و کنار خرد باشد، با استعمال از راه‌حل های پیشنهادی می‌توانید برای لاندری روم، شایسته ترین پیاده سازی دکورا سیون را داشته باشید.

کاهش صدا:

در صورتی سروصدای معدود ماشین های لباسشویی و خشکشویی در فضای منزل برای شما اساسی میباشد، سفارش می شود که یک برای لاندری روم، درب عایق صدا بخرید. همینطور، کارداران دیگری که در به دستکم رساندن صدا بسیار مؤثر میباشد مثل ریگلاژ کردن ماشین لباسشویی و خشکشویی و به کارگیری از صفحه ها ضد لرزش میباشد.

رنگ مطلوب:

با دقت بدین که می‌توانید رنگ اسباب و اثاث، در و دیوار و کمدهای لاندری روم را طبق ذوق وسلیقه ی خویش تعیین فرمایید، اما به خیال و خاطر خرد بودن این اتاق ها، عالی میباشد که از رنگ های پر‌نور در پیاده سازی آنان به خواسته بزرگتر بنظر وصال دور و اطراف استعمال نمایید. همینطور، رنگ های پر‌نور منجر می شود که در لاندری روم، منعکس شدن نوروفروغ بیشتر خواهد شد.

کمددیواری:

در فضای لاندری روم، کمدهایی به مراد نظم بیشتر بیسون صنعت در محیط قرار داده می‌گردد و وسایل متعددی را در خویش مکان می‌دهد، به همین خیال موجب خلوت و تروتمیز شدن دور و اطراف می‌شود. همینطور می‌توانید از تجهیزاتی به کار گیری نمائید که در کمدها نهفته گردد، به صورت نمونه میزهای اتو تاشو و شوینده ها فضای کمتری را اشغال می نمایند و بازدارنده بی‌نظمی لاندری روم میگردد. مواقعی که منجر زیباتر شدن لاندری روم می شود نظیر قرار دادن ماشین لباسشویی و ماشین کم آب کن در فضاییست که با گنجه ها تسلط گردیده باشد یا این که قرار دریافت کردن داخل آن ها است.

بازدید : 23
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 زمان : 14:52

لاندری هتل چیست؟ امروزه اکثری از اشخاص در خرید لاندری ادامه یافتن جواب مطلوب برای پرسش خاطر گردیده میباشند تا بتوانند شایسته ترین و کارآمدترین لاندری را در هتل خویش، فعال سازی کنند. اولی لاندری های مو جود در جهان، در اوایل قرن 19 میلادی، عمل خویش را استارت کردند. همینطور جذاب میباشد بدانید که مهاجران چینی، توانستند در آمریکای شمالی، مطرح ترین لاندری ها را احداث کرده و رئیس آن‌ها را بر ذمه بگیرند. چینی ها به صورت ماهر توانستند ملافه ها و خرقه های مشتریان هتل های تعالی را، آیتم شستشو قرار دهند.

خصوصیت های مرتبط با لاندری هتل چیست؟
لاندری هتل چیست و وسیع ترین خصوصیت های مرتبط با لاندری هتل کدامند؟

هتل های تعدادی ستاره، یک شماره داخلی را برای نصیب لاندری معلوم کرده اند و مهمان های هتل می‌توانند با به دست آوردن شماره داخلی حافظه گردیده، به نصیب لاندری وصل گردیده و درخواست خویش را به تصویب برسانند. همینطور شما می‌توانید در شکل عدم رضایت از منزه بودن روبالشی ها، روتختی ها و حوله های اتاق خویش، مسئله را به راحتی با مسئولان لاندری در زمینه ی بگذارید.

همینطور در لحاظ داشته باشید که لاندری هتل میتواند خرقه ها و البسه ی مهمان های هتل را، نیز آیتم شستشو و اتوکشی قرار دهد و شایسته ترین و بی نظیرترین سرویس ها را برای مهمان های خویش به ارمغان آورد. موردنیاز به یاد آوری میباشد که مساحت مرتبط با اتاق لاندری، با اعتنا به تعداد ماشین لباسشویی های بنا شده در آن، متعدد بوده و شما نیز می‌توانید با اعتنا به تعداد اتاق ها و گنجایش هتل خویش، مطلوب ترین لاندری را در هتل خویش فعال سازی فرمایید.

همینطور کسانی را که برای عمل در لاندری بیسون صنعت هتل استخدام می‌کنید، باید تجربیات و مهارت کافی را داشته باشند. پیشنهاد میکنیم که برای شستشوی مجموع البسه ها و ملحفه ها، از ماده های شوینده قادر و خوشبو استعمال نمائید تا مهمان های هتل، از بو ی بی سابقه ملحفه ها و جامه های خویش، خشنود باشند.

بازدید : 17
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 زمان : 12:34


1. شستشو: ملحفه ها در بالا به وسیله خدمه هتل از خرید لاندری اتاق ها گردآوری و بعد از تروتمیز شدن کنار گذارده می گردند تا شستشو شوند. دستگاه های شستشو در هتل‌ها به نسبت سبک‌های خانگی چهار موازی آب و انرژی کمتری را برای شستن مصرف می‌نمایند.

2. کم آب کردن: لاندری روم هتل‌ها دارنده دستگاه‌های کم آب کن بسیار توسعه یافته و قدرتمندی می باشند که به جهت داشتن سنسور از کم آب کردن بیش تر از حد و زخم زدن به بافت البسه دوری می‌نمایند.

3. اتو کردن: بعداز شستشو و کم آب کردن دفعه به اتو کردن میرسد. در‌این مرحله خرقه‌ها به طور دستی درون اتوهای بسیار تعالی قرار داده می شوند. این اتوها هم جامه‌ها را کم آب می‌نمایند و هم آنان را صاف می‌نمایند.

4. تا کردن: درین قسمت جامه‌ها و ملحفه‌ها در درون دستگاه‌هایی قرار می گیرند که فعالیت تا کردن، تروتمیز کردن و روی هم گذاشتن آنان روی یکدیگر را ایفا می دهد.


لاندری بیمار‌ستان:
از آنجایی که در فضایی مانند مریض‌خانه رعایت بهداشت بزرگترین فرمان است، لاندری روم نیز در‌این گوشه و کنار کارکردی عظیم و متنوع داراست. وظایف لاندری روم در مریض خانه به گستردن ذیل میباشد:

گردآوری خرقه‌ها و ملحفه‌های آلوده
تفکیک خرقه‌ها و ملحفه
به کارگیری روشهای اجرایی خاص بیسون صنعت برای انتقال خرقه‌ها و ملحفه‌های آغشته به مواد آلوده و کثیف، خطرناک یا این که مایعات تن و رعایت موازین در اختیار گرفتن عفونت در حين فعالیت با جامه‌ها و ملحفه‌های آلوده و کثیف
کاربرد درست مواد شستشو و گندزدا در رختشوی منزل
شستن، کم آب کردن، دوخت و رفوي جامه‌ها و ملحفه‌ها
اپ در اختیار گرفتن چگونگی مشتمل بر اندازه گیری رتبه حرارت آب
ذخیره، توزیع و تحویل خرقه‌ها و ملحفه‌هاي پاک

بازدید : 18
يکشنبه 9 ارديبهشت 1403 زمان : 12:30

نسل نخستین ماشین های لباسشویی، ماشین های لباسشویی خرید لاندری سطلی بودند، این ماشین ها ساختار بسیار معمولی ای داشتند، صرفا یک سطل که باطن آن را با آب لبریز می کردن و جامه های آلوده و کثیف و پودرلباسشویی را باطن آن می ریختند و دکمه شروع را می زدند. این ماشین های لباسشویی صرفا با مکانیزم چرخش خرقه ها را می شستند و پس از اتمام زمان‌سنج و سکوت شدن می بایست به طور دستی خرقه های شسته گردیده و آبکشی گردیده توده می‌شد و برای کم آب شدن در جای قابل قبولی پهن میشد.

بعد ماشین های لباسشویی دوقلو معرفی شدند درین ماشین ها پس از آبکشی می بایست لباسها از سبد نخستین انباشته شده و در درون سبد دوم که کم آب کن نامیده می شد قرار می گرفت. و بعداز آن‌ها خرقه ها به طور تقریبی کم آب گردیده و فراهم انباشته کردن بود.

نسل انتها ماشین های لباسشویی که امروزه در درحال حاضر به کار گیری از آن هستیم ماشین های لباسشویی خودکار میباشد.

ماشین لباسشویی چه کاربردی داراست ؟
این ماشین ها دارنده اپ های شستشوی متفاوتی می‌باشند که برای مصارف متفاوت و گونه های پارچه ها قابل استعمال می باشند. به سادگی هر چه تمامتر خرقه ها را درون ماشین لباسشویی می ریزیم، اپلیکیشن شستشوی مدنظر را گزینش میکنیم و مجموع!

نصب و فعال‌ساز‌ی ماشین لباسشویی خودکار خویش را مطلقا به یک دارای تخصص و سرویسکار حرفه ای و با تجربه بسپارید. تراز بودن ماشین در جای قرارگیری بسیار اصلی میباشد و این عمل را می قدرت با به کار گیری از پیچ هایی که در تحت ماشین درنظرگرفته شده اند جاری ساختن اعطا کرد.

مسافت ۵ سانتی متری ماشین لباسشویی از دیوار می بایست مطلقا نگهداری گردد. و هنگامی که از آن به کارگیری نمی‌شود خوب میباشد شیر ورودی آب به ماشین بسته خواهد شد. ماشین لباسشویی نباید به طور بی واسطه در ارتباز با رطوبت، سوز‌و‌سرما، باران، یا این که نوروفروغ شدید آفتاب باشد.

با کم آب کردن مخزن ماشین لباسشویی پس از بیسون صنعت هر شستشو و همچنین گشوده گذاشتن درب ماشین و موردها شبیه می‌توانید از زنگ زدگی اجزا ماشین دوری فرمایید و سبب ارتقاء ارتفاع قدمت آن گردید.

بازدید : 96
شنبه 8 ارديبهشت 1403 زمان : 12:19



سیستم تابلو برق در ماشین لباس شویی صنعتی به دو صورت نیمه خودکار خرید لاندری و خودکار (هوشمند) ارائه شده که در مدل نیمه خودکار تنها ورود آب به صورت اتومات بوده و تخلیه و به دور تند به صورت دستی اعمال می شود، ولی در وضعیت کل اتوماتیک همه پروسه ورود، تخلیه و دور تند کاملا به صورت خودکار انجام شده و دستگاه مجهز به شیت نمایشگر و سنسور کامپیوتری هوشمند هست که امکان طراحی برنامه نیز داراست. استعمال از این تجیهز سبب ساز افزایش ارزش نهایی ماشین خرقه شویی صنعتی نیز می‌شود. از طرفی افزایش ظرفیت مخزن نیز بر ارزش نهایی ماشین لباسشویی صنعتی موءثر می باشد و با افزایش گنجایش مخزن، قیمت ماشین لباسشویی صنعتی نیز افزایش می یابد. جهت مشاهده بها انواع ظرفیت های ماشین لباسشویی صنعتی بر روی جنس مورد نظر کلیک نموده یا با کارشناسان واحد فروش تماس بگیرید.

لباسشویی صنعتی چیست؟

خشکشویی صنعتی یک راءس تجاری میباشد که سرویس ها خشکشویی تجاری یا این که صنعتی را در مقیاس بزرگ ایفا میدهد. برخی از اقلام قابل شست و شو در لباسشویی صنعتی مشمول روتختی، پارچه فروشی، رومیزی و جامه هیبت میباشد. خشکشویی های صنعتی به دو شکل محرمانه و بیسون صنعت همگانی در دسترس می باشند.

بازدید : 21
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 زمان : 12:02

لاندری روم همان اتاق لباسشویی می باشد که ما ایرانیان خرید لاندری در گذشته این دور و بر را به نام رخت‌شوی‌خانه می شناختیم و امروزه به فضایی ایده آل برای شستن ، خشک کردن و اتوکشی جامه تبدیل گردیده‌است.

– متساوی فارسی لاندری روم (Laundry Room) چیست؟
لاندری روم (Laundry Room) یک عبارت انگلیسی و به معنای اتاق لباسشویی (رخت‌شوی‌خانه) می باشد.

– برای لاندری روم به چه وسایلی نیازمندیم؟
علاوه بر لباسشویی به ماشین خشک کن ، سینک ، میز اتو ، اتوی بخار، جالباسی ، بند رخت ، مایع و پودر رخت‌شویی ، قفسه جامه های آلوده و کثیف و منزه نیازمندیم.

– ابعاد مناسب لاندری روم چقدر هست؟
دست کم ۶ متر مربع برای این اتاق در حیث گرفته شود.


– آیا قادر است در فضای کم لاندری داشت؟
بله در ادامه ایده های جالبی در‌این خصوص قرار داده ایم که می قدرت فضای رخت‌شوی‌خانه را در کمترین بعد ها طراحی و جاری ساختن نمود.

– بهترین محل قرار گیری لاندری روم در آپارتمان کجاست؟
بستگی به حق اولویت شما داراست. در‌صورتی‌ بیسون صنعت که تقدم شما دسترسی سریع به‌این دور و بر باشد بهترین مکان در نزدیکی حمام و اتاق خواب است. البته درصورتی که حق اولویت شما آسایش و سروصدای کم‌تر باشد، بهتر می باشد که فضای رخت‌شوی‌خانه ، دورتر از اتاق‌ خواب یا اتاق تحقیق قرار گیرد.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 173
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 183
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1166
  • بازدید ماه : 1640
  • بازدید سال : 2440
  • بازدید کلی : 3496
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه